A XV. kerület vezetése saját online rendszert fejlesztett ki, hogy minden olyan kerületi lakost elérjen, akinek segítségre van szüksége a járvány alatt.
A segitunk.bpxv.hu oldalról alkalmazás tölthető le iOS és Andriod változatban, amivel számos funkció mobiltelefonon is igénybe vehető. A rendszerben összesen négy módon lehet bejelenteni, ha valakinek segítségre van szüksége.
A Budapest Tizenöt mobil alkalmazáson keresztül éjjel-nappal jelezhetünk, a felhasználó el tudja menteni a saját adatait, így nem szükséges minden egyes alkalommal újból megadnia azokat. Korábbi Bejelentéseit vissza tudja keresni.
A segitunk.bpxv.hu honlapon egy direkt linkre kattintva tud bejelentést tenni. Itt is 0-tól 24 óráig tud regisztráció nélkül bejelentést tenni, azonban az adatait minden új Bejelentés esetén meg kell adnia.
A segitseg@bpxv.hu e-mail-címen keresztül is eléri a XV. kerület önkormányzatának munkatársait. Az e-mailben szereplő adatokat a hivatal munkatársainak kell feldolgozniuk, amely több időt vehet igénybe, ezért kérik a lakosok türelmét.
Az ingyenesen hívható zöldszámon, a 80 203 804-en is eléri a XV. kerület önkormányzatának munkatársait, de várhatóan nagy forgalomra kell számítani és gyakran foglalt lehet a vonal.
Ki és milyen esetben tehet bejelentést?
Budapest XV. kerület lakosai közül bárki tehet bejelentést. Bevásárlás, gyógyszerbeszerzés, étkezés és egyéb esetekben tud az önkormányzat segítséget nyújtani. Az Egyéb kategóriába tartozik minden olyan kérés, amit a segítségre szoruló a fennálló helyzet miatt nem tud megoldani, viszont kiemelt szükségességét érzi (például postai csekk befizetése).
Fontos! Az esetlegesen felmerülő egészségügyi problémákkal kapcsolatosan a háziorvosát keresse meg telefonon!
Comments are closed.