Felméri a polgármesteri hivatal az önkormányzati bérlakások állapotát, valamint ellenőrzi a bérlők jogosultságát.
A kerületi lakáskoncepció elfogadását követően az önkormányzat megvizsgáltatja, hogy a bérbe adott önkormányzati lakások esetében kik rendelkeznek bejelentett lakcímmel. Az önkormányzati tulajdonba bejelentkezett lakóknak a TAKARNET nyilvántartás alapján van-e lakás a tulajdonukban, valamint a lakók által benyújtott jövedelemigazolások megegyeznek-e az OEP-nyilvántartással.
Ennek érdekében február közepétől a hivatal köztisztviselői személyesen keresik fel az önkormányzati bérlakásokban élőket. A felmérést várhatóan 2017. május 15-én fejezik be. A lakások ellenőrzését hétfőtől csütörtökig munkaidő után délután 5 órától este 7 óráig, pénteken délután 1 órától este 7 óráig és szombaton 9 órától este 7 óráig végzik. A felmérőbiztos a kerületi jegyző által aláírt és lepecsételt fényképes igazolvánnyal igazolja magát.
A felmérés alapja a lakás-, illetve személyi kérdőív. A lakás műszaki állapotáról a polgármesteri hivatal munkatársa fényképeket készít.
A bérleményfelmérésről, -ellenőrzésről minden érintett bérlő írásban, postai úton tájékoztatást kapott – közölte a polgármesteri hivatal.
Comments are closed.