Egy hetük maradt adategyeztetésre a feltöltőkártyás mobiltelefon előfizetőknek, a nem azonosított SIM-kártyák előfizetése július 1-jétől megszűnik – írja az mti.hu.
A mobilszolgáltatók telefonon és az ügyfélszolgálataikon, valamint postahivatalokban is lehetővé teszik az ügyfeleknek az adategyeztetést, online egyeztetés esetén pedig kedvezményeket is biztosítanak.
A Telenor biztosítja ügyfelei számára, hogy aki nem egyeztetett, annak új szerződéssel 60 napon belül visszakapja a korábbi hívószámát és egyenlegét. Hatvan napon túl az egyenleg már nem állítható vissza, de 2018. február 28-ig a hívószámot még vissza tudja adni a Telenor – írták.
A Magyar Telekom Domino ügyfelei a június 30. után kötött előfizetői szerződésükhöz visszakaphatják korábbi hívószámukat és fennmaradt egyenlegüket, abban az esetben is, ha elmulasztják az adategyeztetést – írta a szolgáltató.
A Nemzeti Média- és Hírközlési Hatóság (NMHH) az MTI érdeklődésre azt közölte: a határidő esetleges meghosszabbítása a törvényalkotó feladata, de a hatóságnak nincs tudomása arról, hogy ilyen intézkedés készülne. Hangsúlyozták: jogi akadálya nincs annak, hogy a szolgáltatók új szerződés keretében a határidő lejárta után visszaadják az ügyfeleknek megszűnő előfizetéseik hívószámát és egyenlegét, ha a személyazonosság igazolása megtörtént.
Comments are closed.