Lezárult a XV. kerületi polgármesteri hivatal átszervezése, melynek eredményeként immáron ügyfélbarát szolgáltatások segítik az itt élők mindennapjait. Dr. Lamperth Mónika, a kerület jegyzője többek között arról tájékoztatta a helyi médiát, miért volt szükség a változásokra.
– Hajdu László polgármester azzal bízott meg, hogy alakítsuk át úgy a kerületi polgármesteri hivatalt, hogy a XV. kerületi lakosságot hatékonyabban szolgálja. Ennek érdekében döntéseket kellett hoznunk, melyek kisebb-nagyobb átalakítással jártak, mindemellett a szakmai szempontokat is figyelembe kellett vennünk – mondta a jegyző.
A kerületieket szolgálja az új, önálló lakásosztály, amely átkerült a szociális főosztályhoz. Erre azért volt szükség, mert azok, akik önkormányzati bérlakást szeretnének kapni a városrészben, közülük a legtöbben szociális alapúra jelentkeznek. A polgármester és a helyi képviselő-testület szakbizottsága egyaránt fontosnak tartja, hogy megkönnyítse a hivatali eljárást. Éppen ezért a lakásosztály átköltözött a hivatalból a Palota Holdig Zrt. Száraznád utcai épületébe. Így a lakásügyeiket egy helyen, remélhetőleg gyorsabban és eredményesebben tudják intézni a polgárok.
A másik változás, amely szintén a kerületiek jobb kiszolgálását teremti meg, hogy az önkormányzati ingyenes zöld számon, a 06 80 203 804-es telefonon munkaidőben képzett kolléga fogadja a hívásokat. A munkaidő után viszont továbbra is üzenetrögzítőre lehet mondani a bejelentéseket, észrevételeket, panaszokat. A hivatal garanciát vállal arra, hogy 24 órán belül visszajelzést kap az ügyfél.
– Ugyanilyen szellemben folyik az önkormányzat honlapjának megújítása is. Szeretnénk modern, interaktív, főként informatív internetes oldalt létrehozni – mondta dr. Lamperth Mónika.
Comments are closed.