BUDAPEST FŐVÁROS XV. KERÜLETI POLGÁRMESTERI HIVATAL PÁLYÁZATOT HIRDET JEGYZŐI MUNKAKÖR BETÖLTÉSÉRE
1.) A munkakörhöz tartozó főbb tevékenységi körök:
A polgármesteri hivatal vezetése, a Hivatal Szervezeti és Működési Szabályzatában foglaltak szerint a jegyző hatáskörébe tartozó feladatok ellátása, a „Magyarország helyi önkormányzatairól” szóló 2011. évi CLXXXIX. törvény 81. § (3) bekezdésében és egyéb jogszabályokban meghatározott jegyzői feladatok és hatáskörök ellátása.
2.) Pályázati feltételek:
– magyar állampolgárság,
– cselekvőképesség,
– büntetlen előélet,
– igazgatásszervezői vagy állam- és jogtudományi doktori, vagy okleveles közigazgatási menedzser szakképesítés,és
– jogi vagy közigazgatási szakvizsga, vagy a Közigazgatási Továbbképzési Kollégium által a teljeskörűen közigazgatási jellegűnek minősített tudományos fokozat alapján adott mentesítés,
– legalább 2 éves közigazgatási gyakorlat,
– vagyonnyilatkozat tételi eljárás lefolytatása.
Előnyt jelent:
– állam- és jogtudományi doktori képesítés,
– közigazgatásban szerzett legalább 10 éves szakmai gyakorlat,
– közigazgatásba szerzett legalább 5 éves vezetői tapasztalat,
– középfokú angol vagy német nyelvvizsga,
– gyakorlott szintű MS Office (irodai) alkalmazások.
3.) Pályázathoz csatolni kell:
– a 45/2012. (III.20.) Korm. rendelet 8. § alapján készített fényképes, szakmai önéletrajzot (a szakmai önéletrajz minta a www.bpxv.hu álláshirdetések menüben található),
– iskolai végzettséget, képzettséget igazoló okiratok másolatát,
– 90 napnál nem régebbi hatósági erkölcsi bizonyítványt (vagy az arra vonatkozó igazolást, hogy a pályázó a pályázata benyújtásáig az erkölcsi bizonyítványt kérelmezte)
– a jegyzői munkakör ellátásával kapcsolatos szakmai, vezetői elképzelést,
– hozzájárulást a személyes adatoknak a pályázati eljárással összefüggésben történő kezeléséhez,
– a 10 éves közigazgatási szakmai gyakorlat, az 5 éves közigazgatási vezetői tapasztalat hitelt érdemlő igazolását,
– a pályázó arra vonatkozó nyilatkozatait, hogy:
-nem áll cselekvőképességet kizáró vagy korlátozó gondnokság alatt,
-kinevezése esetén munkaköri összeférhetetlenség vele szemben nem áll fenn,
-nem áll hivatalvesztés fegyelmi büntetés hatálya alatt, amely miatt közigazgatási szervnél nem alkalmazható,
-a 2007. évi CLII. törvény szerinti vagyonnyilatkozat-tételi kötelezettséget vállalja.
4.) Pályázat benyújtásának határideje: 2014. november 15.
5.) Pályázat elbírálásának határideje: 2014. november 28.
6.) Pályázati eljárás módja:
A formai és tartalmi feltételeknek megfelelő pályázatot benyújtók közül az előértékelésen kiválasztott pályázók személyes meghallgatáson vesznek részt. A benyújtott dokumentumok és a meghallgatáson tapasztaltak alapján a kiválasztásról a polgármester dönt.Az eredménytelenül pályázókat írásban értesítjük.
A polgármester fenntartja a jogot, hogy a pályázati eljárást eredménytelenné nyilvánítsa.
7.) Állás betöltésének időpontja: 2014. december 1.
8.) Illetmény és egyéb juttatások:
A közszolgálati tisztviselőkről szóló 2011. évi CXCIX. törvény (Kttv.) alapján, a polgármesteri hivatal szervezeti és Működési Szabályzata szerint, valamint a Budapest Főváros XV. kerület Rákospalota-Pestújhely-Újpalota Önkormányzat Képviselő-testületének módosított 15/2012. (IV.27.) számú a Polgármesteri Hivatal dolgozóit megillető szociális és egyéb juttatásokról, támogatásokról szóló önkormányzati rendelete szerint.
9.) A kinevezés határozatlan időre szól. A kinevezéskor a munkáltató 6 hónap próbaidőt köt ki.
10.) Pályázat benyújtásának helye: Postán „pályázat jegyzői munkakörre” feltüntetésével.
Cím: XV. ker. Polgármesteri Hivatal 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3.
vagy személyesen (zárt borítékban) „pályázat jegyzői munkakörre” feltüntetésével.
Cím: XV. ker. Polgármesteri Hivatal Ügyfélszolgálata 1153 Budapest, Bocskai u. 1-3.
A pályázati kiírással kapcsolatosan további információt Hajdu László polgármester nyújt a 06-1-307-6479-es telefonszámon.
Comments are closed.