Átlagos olvasási idő: < 1 perc

Tisztelt Ügyfelünk!

Tájékoztatjuk, hogy a XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal informatikai rendszere határozatlan idejű üzemzavar miatt átmenetileg nem működik.

2023. november 21. napját követően  elektronikusan indított ügyek ügyintézését a Hivatal munkatársai az üzemzavar miatt nem tudják intézni. Ezen ügyek ügyintézési határideje az üzemzavar időtartamával meghosszabbodik.  A levelezőrendszer sem működik, e-mailek fogadására és küldésére nem alkalmas.

Személyes ügyintézésre az Ügyfélszolgálaton ügyintézési időben továbbra is van lehetőség, azonban az időpontfoglaló rendszer nem működik.

A közterület-felügyelet feladatkörébe tartozó problémákat a +36 30 820-3564-es telefonszámon jelenthetik.

Az Ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak az Önkormányzat és a Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekről felvilágosítást nyújtanak valamennyi ügytípus esetében, a beadványokat és kérelmeket papír alapon átveszik.

Az üzemzavar elhárultáról ügyfeleinket a honlapon haladéktalanul tájékoztatjuk.

Megértésüket és türelmüket köszönjük!

dr. Kevevári Edit
jegyző sk.

Comments are closed.