Tisztelt Ügyfelünk!
Tájékoztatjuk, hogy a XV. Kerületi Polgármesteri Hivatal informatikai rendszere határozatlan idejű üzemzavar miatt átmenetileg nem működik.
2023. november 21. napját követően elektronikusan indított ügyek ügyintézését a Hivatal munkatársai az üzemzavar miatt nem tudják intézni. Ezen ügyek ügyintézési határideje az üzemzavar időtartamával meghosszabbodik. A levelezőrendszer sem működik, e-mailek fogadására és küldésére nem alkalmas.
Személyes ügyintézésre az Ügyfélszolgálaton ügyintézési időben továbbra is van lehetőség, azonban az időpontfoglaló rendszer nem működik.
A közterület-felügyelet feladatkörébe tartozó problémákat a +36 30 820-3564-es telefonszámon jelenthetik.
Az Ügyfélszolgálaton dolgozó munkatársak az Önkormányzat és a Hivatal feladat- és hatáskörébe tartozó ügyekről felvilágosítást nyújtanak valamennyi ügytípus esetében, a beadványokat és kérelmeket papír alapon átveszik.
Az üzemzavar elhárultáról ügyfeleinket a honlapon haladéktalanul tájékoztatjuk.
Megértésüket és türelmüket köszönjük!
dr. Kevevári Edit
jegyző sk.
Comments are closed.