Dr. Filipsz Andrea, jegyző tájékoztatása szerint: 2021. november 2-tól a koronavírus-járvány terjedésének megfékezése érdekében a XV. kerületi Polgármesteri Hivatal Bocskai utca 1-3. szám alatti főépületébe csak az illetékes szervezeti egységgel előre egyeztetett ügyben és időpontban léphetnek be az ügyfelek.
A Hivatal Ügyfélszolgálata továbbra is a megszokott ügyfélfogadási rendben működik:
Hétfő: 8.00 – 18.00
Kedd: 8.00 – 16.30
Szerda: 8.00 – 16.30
Csütörtök: 8.00 – 16.30
Péntek: 8.00 – 12.30
Mind az Ügyfélszolgálatra mind a Hivatal főépületébe kizárólag tünetmentes személy léphet be szájmaszk szabályos használatával.
A lakosok a kérelmeket, a bejelentéseket és az egyéb beadványokat továbbra is megküldheti postai úton a 1601 Budapest, Pf. 46. címre, vagy előterjeszthetik elektronikus úton a cégkapu, az ügyfélkapu, illetve az eugyintezes.bpxv.hu használatával. Mindemellett közérdekű panaszaikat, bejelentéseiket elküldhetik az ugyfelszolgalat@bpxv.hu email-címre is.
Comments are closed.