Népszerű a MÁV online jegyértékesítő alkalmazása: hamarosan eléri az egymilliót a vasúti és Volánbusz termékeket is tartalmazó MÁV applikáció és az Elvira regisztrált felhasználóinak száma – közölte a vasúttársaság.
Az érintésmentes vásárlás térnyerése jól kimutatható a MÁV-Volán-csoportnál, 2021-ben az utasok majdnem egyharmada váltott jegyet az online csatornákon. Azt írták, hogy nagy hangsúlyt fektetnek ezeknek a felületeknek a folyamatos korszerűsítésére. A vasúttársaság menetrendi tájékoztatást biztosító applikációja, az Elvira 2018-ban bővült ki a jegyértékesítés lehetőségével. 2020 vége óta már nem szükséges külön regisztrálni az Elvirára és a MÁV-appra, egy regisztráció elég mindkét csatornához.
A MÁV applikációt – a vasúttársaság saját belső erőforrásaira alapozva – a MÁV Szolgáltató Központ fejleszti. 2019-ben már az online értékesítés egyharmada, 2021-ben pedig már kétharmada az applikáción keresztül történt, csaknem minden 5. belföldi utas itt váltott jegyet– írta az MTI. Az alkalmazás segítségével egyszerűen, sorban állás nélkül és 10 százalékos kedvezménnyel lehet e-vonatjegyet venni, továbbá elérhetők az Okosjegy-ajánlatok, a START Európa nemzetközi vonatjegyek széles választéka, a Budapest közigazgatási területén kívüli HÉV jegyek is. Itt is megválthatók egyes vidéki városok – a Volánbusz üzemeltetésében lévő – helyi busz közlekedésében felhasználható napijegyei, bérletei.
Comments are closed.